20100812

yritän erottaa itseni. poistin tämän blogin kaikki kirjoitukset, muutin hieman ulkoasua ja muutin kirjoituskielen suomeksi. erotan itseni. teen itsestäni kaksi eri ihmistä. tämä blogi on toiselle. tämä on toiselle, näkymättömälle ihmiselle, joka elää vain tarkoitustaan varten. se tarkoitus on mieleeni eksynyt ja sinne pesän tehnyt hahmo, ihminen jonka uskon oikeasti haluavan elää. minä uskon. minä uskon. tämä blogi on hänelle. minä olen filtteri. imen itseeni tietoa, tunnetta ja kipua. minä olen vain kädet ja silmät. minä maalaan ja sinun sanasi kohottavat kättäni.

erotan itsestäni itseäni kohtaan tuntemani ahdistuksen. ulkonäköpaineet. rakkaudenkipeyden. ahdistuksen siitä, että olen huono, itsekäs ystävä, liian myöhään herännyt tytär ja aikaa ja tilaa tuhlaava tyttö. toinen blogi on tälle ihmiselle.

minä elän nyt sinua varten.

aloitin kirjoittamisen 11.7.2008. Sain hauskan kirjoitusidean, johon liittyi myös nyt yhdeksi tärkeimmistä ystävistäni lukeutuva henkilö, johon luotan tämän idean kanssa pelottavan paljon. olen kai jollain tasolla liian takertuva henkilö. kirjoitus loppui, mutta idea jäi. en kai pysty päästämään irti.

cd loppui. se loppui soimasta. heräsin todellisuuteen, ja nyt minun on pakko mennä jatkamaan sitä. elämään elämääni. mutta sitä ei ole, jos en tee tätä valmiiksi. minä olen tämän velkaa. itselleni sekä hänelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti